Saturday, April 14, 2007

Teyzesinin Kitaplari


Bunlarda teyzesinin kitaplari… O kadar guzel bir interior design, architecture kitap reyonu var ki anlatamam. Otel dizayni, banyo dizayni, teras dizayni, evinizin bahcesi dizayni gibi gibi binlerce mahal icin binlerce kitap var. Mimarlardan bu kadar nefret etmeme ragmen, mimariyi cok seviyorum. Insaat Muhendisleri ve mimarlar birbirlerini sevmez evet cok klise bir kanidir ama maalesef ki istisnai bir durumla karsilasmadim burda. Staff kadrosunun %70inin mimar oldugu bu santiyede bir tane akilli mimara rastlamadim. Hepsinin burnu havadadir ama hicbiri cozum uretemez, lafi dolandirir dolandirir halbuki olayin ya bir cozumu vardir ya da cok basit iki alternatifi. Bilmiyorum yaa belki diger ulkerde farkli cinsleri vardir ama benim dusuncem bu sekilde. Neyse mimarlar kasila dursun, ben mimari kitaplarimla mutluyum. Bunlari turkiyeye gelmeden bitirmem lazim, gelirken de getirip kutuphanemin en guzel yerine yerlestirmek istiyorum biranonce.

No comments: