Saturday, April 21, 2007

Gun Batimi




Kuma ayak izlerimizi biraktik

6 comments:

unique said...

ozge inanamiyorum yahu.. guya allahin unuttugu bir yere santiyeye gittin.. hepimizden daha maceraci bir hayatin oldu, devamli geziyorsun, super fotolar koyuyorsun.. mutlu da gorunuyorsun acikcasi..

eee kiskanmaktan baska bir sansimiz kalmiyor bizim de burada...
tadini cikar!

cagatay said...

Bu ne guzellik boyle fistik
fotolar da super
gez fistik gez

dilber said...

cok guzelsin annem su gisin allah seni korusunkiskananlar catlasin ama bu guzelligiyaninda olup seninle payla;mak isterdim

cagatay said...

Ben de dusunuyordum niye derim catliyor diye. Anne beddua etme ya, bana da dokunuyor ucu.

unique said...

efet efet..

bende de var o catlaklardan sanirim cagatay :) dilber teyze, valla kotu niyet yok bizde, bizim kiskancligimiz masum :))))

ozge said...

size dermi annem hic, onun oklari biraz daha bu taraftakilere, dun coskun aral(haberci programinin yapimicisi)El-Cezire icin bir belgesel hazirliginda, bizim santiyede idi, hapishanede olsaniz bile mesela delikten bocegin cikisini izleyin ve onun pesinden tum gun gidin/izleyin,eminimki cok yapicak sey olur diyo. Benimki de boyle bisey...