Tuesday, April 17, 2007

Biz bu yaz Defne Su ile Pembe Giyiyoruz!


Oldum olasi pijama, corap ve terlik duskunlugum vardir. Kucukken bakkala da pijama ile gitmeye bayilirdim hatta. Gecen sene hatirliyorum (ank-kirikkale yol ustu ankamall) her alisverise ciktigimda mutlaka bir pijamaya takilir, en nihayetinde de alirdim. Dun ufak bir alisveris esnasinda beklerken, hemen yanimdaki dukkana bir bakiyim dedim. Ve aysha diye ispanya orijinli cicili bicili pijamalarin oldugu bi yer cikti. Snoopyler, sakar fil bambino, havlu terlikler… uff etraf civil civildi. Defne `ye daha cekici gorunmek icin snoopy ve filli pijamalardan bir de havlu terliklerden almis buldum kendimi. Defne yuzunden midir bilmiyorum ama cicekli, bocekli, noktali; civcivler, kediler, kopekler, cizgi film kahramanlari desenli seylere bayilir oldum bu aralar. Aksamlari evde otururken, defne kucagimda snoopy pijamalarimla poz vercez kameralara yegenimle. Zaman olarak biraz daha var tabii ama benim kafada hep bu var, kafamda tatil yelleri...Olumune Kankayiz:)

5 comments:

meryem said...

i love your pijamas snoooooopppyyyyyy they are cok cicibicili :)

ozge said...

you are the one so cicibici, hope to see you soon.:)

cagatay said...

Amanin noluyor burada ?

Melek said...

özgecigim bu gecelik ve pijama konusunda kendimi tek bilirdim meger sende bana cekmissin bende carsiya gittigimde her üc alisverisim birisinde gecelik vardir su siralar almiyorum zira daha giyilmemis gecelikler var ama gece kiyafetleride en az gündüz kiyafetleri kadar güzel olmali degilmidegisik her aksam baska (su siralar bakmiyorum)al yavrum giy sabahliklarinida al degisik yazlik kislik süs icin kahvalti ederken giymek icin uygun terliklerde var onlari takim al sabah aynaya bakinca insan uykusunu alamasada kendisini aynada görünce ici aciliyor ( ben birazda kendimi begenirim zira kendisi ile barisik biriyimdir) sanada tavsiye ederimhersey sana helal olsun canim benim

cagatay said...

Kiskirtmayin ablami