Saturday, April 14, 2007

Annesiz asla

Bu da benim sis bademcigim, ne luzumu vardi da koydun buraya diye kizmayin bana(insan 2.5 gun eve tikilip kalinca, boyle seyler yapiyo), cok guzel baglicam:
Genelde cok hastalanmayan, hastalansa da ayakta atlatan bir insandim. Ama ne olduysa burda oyle olmadi. Carsamda oglen ayakta duramicami anlayip, izin aldim ve yataga kendimi kiyafetlerimle butun halde attim. Aksama duzelirim derken, 2.5 gun boyunca yataga civilendim. Burda oksijen miktarinin cok dusuk oldugu icin hastaliklarin cabuk atlatilmadigi soyleniyor. Birde tabi havada ucusan toz zerreleri ile cok kolay mikrop kapabiliyormussunuz. Bir de su igrenc klimalar tabi. Icersi 19, disarsi 40 derece zavalli ben naapiyim, ates, bogaz, agiz yuz ucuk aldi basini gitti. Neyse detaylara girmicem ama tum ofis (yaklasik bir 15 kisi haric, ben gemiyi ilk terkeden fare idim zaten) pm de dahil ise gelememis ertesi gun. Oyle olunca bir kac kisiden kan almislar, acaba yenilen icilen biseyden mi kaynaklaniyo diye. Bisey cikmamis. Neyse panik yok. Sadece bu bilogun da kissadan hissesi annesiz hastalanmayacaksin! `Anne ben cok hastayim` der demez, hemen battaniye-yastik-tv kumandasi ve isitici salona tasinir. Durumdan faydalanan kediniz en sicak yerinize sokulur, anneniz limonlu sehriyeli corbanizi sipsak 10 dakkada hazir eder. Yaninda suyu bile olur. Kombinin hasta var sicaklik ayari ve annemin sefkatli ses ayari yapilir. Ne bulasiklarinizi kendiniz yikarsiniz, ne ekmeginizi kendiniz alirsiniz, ne de corbanizi kendiniz yapmak zorunda kalirsiniz. (Uff igrencti, evde temiz bulasik olmadigi icin biseyler yemek icin bulasik yikadim,cok merak ediyorum ev arkadaslarim lavobada 1 haftadir duran bulasiklarini ne zaman yikicaklar, neyse o ayri bi bilog konusu)Hatta battaniyenizi bile anneniz orter. Tum ihtiyaciniz olan seyleri annenizden gonul rahatligiyla size getir gotur yapmasini istersiniz. E oyle olunca da ertesi gun kendinize gelmis olursunuz. Benden size soylemesi annesiz hastalanmayin.

1 comment:

Melek said...

canim benim gecmis olsun cok icli yazmissin beni hüzünlendirdin insallah bu ayriliklarda biter evet anne cok baska allah yoklugunu göstermesin ama sunu söyleyeyim EVLAT onun yerini hicbirsey hickimse tutamaz sen hastayim dediginde muhakkak ablamda kendini hasta hissetmistir
iste anneler hem kizar döner pisman olur özürdiler öper
simdi annenin sevgisini yarin anne olupda kus yuvadan gidince evlat sevgisini anlayacaksin ama herzaman söylerim bu ayriliklar olur cok sükür maddi sikinti yok hop senede bir iki üc görüsüyoruz o bakimdan bizler halimize sükür edelim bunlara tatli ayriliklar tatli hastaliklar deyip gecistirelim sen yine gez oralarin resimlerini cek bize anlat

köpekten asilari olsada uzak durcok yanasma mikrop kaparsin bak ona kizdim gercekten cocukluk yapma akli basinda birisin sen nasil yaparsin böyle birsey kendine dikkat et