Thursday, April 26, 2007

Diplomatic Club





Kendisini kisaca hatirlatmak gerekirse dun Haberci programinin yapimcisi Coskun ARAL ile birlikte idik. Yemegi detayli olarak anlaticam ama oncesinde buralarin mimarisinden biraz daha ornek vermek adina, yemek yedigimiz Diplomatic Club`dan resimler koydum. En ust fotografta gorunen kule aslinda eskiden elektrikli klimalarin kullanilmaya baslamadan oncesinde, sehirde el-mecbur bulunan yapilar. Icindeki duzenek sayesinde dogal klima ortami yaratiyor. Yukarida paravan araliklardan iceri giren hava suratle sirkule ediliyor, ve detaylarini bilmedigim, bu basit fizik kanunlarina dayali yapi dogal klima vazifesi goruyor...

2 comments:

cagatay said...

Kusura bakmasinlar ama araptan diplomat olmaz diyecegim. Irkci bir insanim ben, cinlisi, hintlisi, amerikalisi, arabi. Sevmiyorum zorla mi ?

ozge said...

arap dedigin coook genis bir ada, neresinden? misirli dersen baska, lubnan dersen bambaska... benim takdir ettigim bisey var, sehirde guvenliyim. Tek bir hirsizlik yok. Ve de istedigim gibi yasayabiliyorum, istedigimi giyiyor, istedigimi yapabiliyorum. Sehrin her imkanindan faydalanabiliyorum. O acidan baktiginda irkcilik sinirlarim biraz daha daraliyor.