Saturday, April 14, 2007

Defnemin ilk Kitaplari


Hastalik etkisini azaltinca dun bir-iki saat disari ciktim. Virgin diye cok buyuk bir kitapci acilmisti. Fransiz originli ama USA ve avrupa genelinde subeleri olan bir kitapci. Icerisi cok guzel. Hemen cocuk kitaplari reyonuna gectim. `Up to 1 age` de ne varsa doldurdum bohcama. Biliyorum benimki biraz fazla heyecan, daha 2 aylik yegenine insan kitap alir mi diceksiniz ama annesinin ozel istegi. Annesi icin rahat olsun, yenileri geldikce virgin`den alip benim valize aticam. fikir vermek adina,annesinin okeyini almak ve bir de Cagatay`la pisti olmamak adina resimlerini koyuyorum.

2 comments:

Melek said...

canim bizim defnenin annesi babasi türk ingiliz yada amerikali degiller her ne kadar oralara gitselerde o dili bilselerde o dilden anlasalarda sen ona önce türkceyi ögret bizler ne yapacagoz benim ingilizcem onlan anlasmaya yetmez gerci konusmaya gerek yok ben onu yerim de
gecen gün izmirli arkadaslara sordum izmirde cocuk oyuncaklari nerde satiliyor ankaradaki gibi güzel iyi magazalar yok orda ama kitapcilar varmis oyuncakcilarda vardir ben simdi meslegim icabi oyuncaklari kafamda siraladim ilk alti aylik zaman icinde neler olur ve markasi önemli
yani defne cok sansli sizin gbi teyze ve dayisi var
bazi seyleri türkiyeden de alabilirsin

ozge said...

tabi teyze yaa sen daha iyi bilirsin aslinda hangi yaslarda, aylarda nasil oyuncaklar alinir. Turkiye`den de aliriz tabiki ama bu tarz uc boyutlu kitaplar turkiyede cok yok, burda olup da turkiyede bulamicami dusundugum seyleri toplamaya calisiyorum daha cok.