Sunday, March 25, 2007

Mama Mia (4/4)


Muzikalin giris kapisinin onunde kedi vaziyetlerinde bir saga bir sola yuruyup, kapidaki kadina `bilet bulamadik ama ama…` deme medeni cesaretini hangimiz kendisinde bulur diye paslasirken Devrim kadina davrandi. Kadin `it is not so likely but, could you wait there,?` diye bize kenarda beklememizi soyledii. Insanlar girdi, girdii.. Sonra!!!, takim elbiseli beyaz tenli bir bey bize yaklasti ve siizin bilete mi ihtiyaciniz var, alin bunu, eglenmenize bakin dedi, bileti verdi ve hemen dogru duzgun tesekkur edemeden iceri girdi. Adam cok uzgundu cunku (bizim yorumumuz ama) bekledigi kadin gelmemisti. Elindeki bileti bize verdi ve buruk bi sekilde iceri musicale girdi. Ya iste ben hala olayin saskinligi icindeyim. Gercekten hic umudum yoktu ve kabullenmistim yani giremesemde cok uzulmeyecektim ve adam bize kibarca cok guzel bir jest yapmis oluyodu. Sira ikinci bileti bulmaya gelince, zaten kadin ondeki kontenjan siralarinda bizi yanyana oturtabilecegini soyledi ve tek bir Riyal odemeden Mama mia `yi en guzel C sirasindan izleeedik… Original Cast, taa tutmus ingiltere`den gelmis.. original sahne dekorlari ile.. Muzikker bildik tanidik, aslinda ABBA `nin zamaninda en populer sarkilari uzerine muzikalin hikayesi kurulmus. `Dancing Queen`, `Mama mia`, `Money, Money` ve diger tum sarkilara eslik edebiliyoduk. Ingilizce olmasina ragmen, hicbir espiden, diyalogdan magrum kalmadik. Bol kahka attik.. Cikista biletleri veren adami yine yanliz yakaladik. Hemen detayli tesekkur etmek icin yanina gittik ve sohbete basladiik. Tatli tatli konusurken adam yunan oldugunu, ve calistigi firmanin bu ise sponsor oldugunu soyledi. Zaten de hikaye Yunan adasinda geciyor. Bizim ana is veren Qatar Foundation `da financial Manager ve o da Doha `da yeni sayilir, 6 aydir burda imis. Turk oldugumuzu zoylemek cok zor geldi, cunku adamla kurdugumuz diyalogun bozulmasina sebep olabilirdi, Turk oldugumuzu ogrenmesi. Cok oyle bisey hissetmesek de, yine de bi anti-sempatisi olabilir, bilemiyorum. Uc buyuklerimiz Istanbul, Izmir ve Ankara `yi biliyor imis. Tekrar tekrar tesekkur ettik vee geceyi, bu haftanin tatilini oldukca guzel gecirdim diyebilirim…Katar`da romen, Katar `da yunan (hemde Qatar Petrollerinin basinda)…

1 comment:

unique said...

cok seviniyorum bu hikayelerini okudukca. Gittigin yerlerin tadini cikarabiliyor olman ne gusel.. Sasirmamak lazim ama, ozge bu, bir yolunu bulur her zaman, dimi?

hadi bakalim iyi bir hafta diliyorum sana....