Sunday, March 25, 2007

Cuma - On the Way to Ritz Carlton (2/4)

Mama Mia `nin afislerini bir aydir goruyorum sagda solda, ilk haberini alir almaz aradim box office `i. Gorevli ki, kendisini baya bir andik, bana biletlerin sadece Ritz Carlton` da satildigini herhangi bir mall`da satilmayacagini soyledi. Haftaici isten cikip, Doha `nin en uzak kosesindeki bu otele gidip bilet alamayacagima gore, benim bilet sevdam suya dusmus oluyodu. Sonra, biletlerin gittigimiz mall`da satildigini gorunce, bana yanlis bilgi veren gorevliyi gidip dovmek lazim gelirdi . Cunku, tabiki biletler ilk satisa ciktigi gunden itibaren tukenmisti ve sadece en pahali yerlerin biletleri bosdu bir tek. 200$/kisi vermek istemedigimiz icin, Mama mia `dan umudu kesmistim.

Yine de bu Cuma aksam otele gidelim bi dedik. Sehrin o tarafinida hic gormemisdik, en kotu oteli gezer geri doneriz niyetiyle hintli taksicimizle ciktik yola.

Ve Yol ustunde Insaat halindeki bu binadan foto almayi atlamadik. Doha, mimarlarin ucuk-kacik fikirlerini rahatca hayata gecirebildikleri bi yer olmaya basladi. Bu binada oldukca ucuk-kacik, aslinda yanyana iki taneler ama cok kaliteli fotograf alamadik maalesef.

4 comments:

cagatay said...

Dikkat et basina yikilacak bina :)

ozge said...

olayi o sekerim:)

Melek said...

bu binayi sen mi yapiyorsun

ozge said...

yok teyzem zumme haşa, ben daha yapilanlari cozmeye calisiyoruum, bizim santiyeden bi resim koycam da ortada daha bisey yok, toz toprak. O toz topragin icinde yaklasik 30 mudur, 30 sef, 60 da muhendis....bilmem anlatabildim mi..