Saturday, March 17, 2007

Kaldigimiz `Kımpaundlar`

Kaldığımız villalar da bunlar... Sehirdeki tum evler bunun gibi.. Teras cati, bej prekast paneller..

Kosedeki villa bizim villa. Nasil anne, Kazakistan`a gore baya iyi de mi?
`Bej Katar` demelerinin sebebi de ortada.. 10dakika yurume mesafesininde de tum fast foodcular ve oldukca kapsamli hipermarketler var. 20 dakka da yurursen en piyasa cadde `Salva road` a cikiyorsunuz, turuncu hammerlar, lamborginiler(?boyle mi yaziliyo emin deilim) ve BM`ler bu caddenin mudaimleri.

7 comments:

Aziz Sever said...

yakisir sana :)

Aziz Sever said...

Neyleyim kosku,
neyleyim sarayi,
icinde salinan yar olmayinca....

Aziz Sever said...

4 duvar her yerde duvar,
saray olmus kac yazar...

ozge said...

valla cok guldum, asik ozan deilim ki sizin gibi cevap yazayim, ama aynen katiliyorum: `neyleyim kosku, neyleyim sarayi, icinde sizler olmadikca`....

Melek said...

seninde sevdiklerinle dolu bir sarayin olacak yavrum bunun zamani senin elinde sen ne zaman münasip görürsen o zaman ama lütfen su zaman yakin olsun

cagatay said...

Durun acele ettirmeyin
sira bana gelir diye korkmaya basladim :)

Melek said...

senin elizen var biliyormusun cagatay be su elizeye iyi taktim zira beni iki üc gece oynatti hala senin elizene karsi icimde birsey var