Sunday, March 11, 2007

Defne Dogdugunda Ben



Defnesu 19-subat-2007 `de yani aradaki 26 yili saymazsak teyzesinden 1 gun once dunyaya geldi. Bu gune kadar aldigim en guzel dogumgunu hediyesi oldu birandaJ Tekrar tekrar dikkat cekmek isterim ki DEFNESU 16-mayis deil, 23-mayis, 16-ekim deil 19-SUBAT `da dogdu efendim… Bundan daha manali, daha guzel bi supriz olamaz benim icin... uzun yillar daha dogumgunumun unutulmamasini da garanti altina almis oluyorum tabiki.. Hem Defne `nin serefine hem de 26 yasimi kutlamak uzere 20-subat gunu, bir gun bu sehirden ayrilmadan once mutlaka gitmek istedigimi soylemis oldugum Four Seasons`a gitmemiz de 20-Subat`in suprizi oldu benim icin. Klasik arap mimarisi eseri Four seasons bastan assagi mermer, envai cesit paril paril dogal tas ve mermerler arasindaki acik bufe yemegi sonrasinda otel sahiline yapilan kucuk iskele uzerindeki yuruyusumuzden bir kare koymak istedim. Defne `nin dogumuyla agzi kulaklarin varan yuz ifadem ve gecenin Four Seasons suprizi, kotu gunler gecirdigim haftayi tamamen geride birakmami sagladi…

No comments: