Thursday, September 17, 2009

şirkete gelen yabancılardan etkilendim her geldiklerinde site visit rapor adı altında gun gun ve saat saat nerde kimlerle ne yapıldıgını yazıyolar. Ray adında 60 yaşlarında Virginia Techli keçi mi keçi yaşlı amcayla 7 gun geçirdik, bu esnada adamın günlük tuttugunu ogrendım. once sasırmısdım ama sonra cok mantıklı geldi cunku 'sevgılı gunluk' tarzında yazmıyor adam, bir nevi sonradan unutabılecegı yer saat ve kısılerle o gun programda nelerın oldugunu bahseden kısa notlar seklınde bır formata sahıp. Bu bayram tatilinde bende boyle bir sey yapmaya karar verdim. cunku donup dolasıp eve gelıp de uzerınden yıl gecınce o tatılden gerıye sadece resımler kalıyor ama sokak ısımler kısıler unutulup gıdıyor. sanırım bu notları blogda da paylasıcam...

2 comments:

Melek said...

o isi benim bir arkadas var o yapar beraber cok gezdik (enisten bu ise baslayana kadar ) birseyden bahsedelim unuttugumuz seyi günlügüne bakip bize hatirlatir aslinda cok güzel bir sey yaparsan senin icin yarin hatiralardan ziyade yasadiklarin defterde kalir iyi olur hemen basla

Figan said...

benim var boyle bir gunlugum, pek kimse bilmez ama cok uzun yillardan beri yazarim.
dunu hatirlamak icin iyi oluyor ama her yazdigini okumak bazen keyif vermiyor...