Monday, September 14, 2009

Ekin Selen Sever dünyaya yanımıza geldii!

Tarih: 14 Eylül 2009 - Pzrtsi
Saat: 12:28
Ekin Selen SEVER 2. yegenim dunyaya geldi.
Bence defne 'nin ilk dogum resimlerinin aynısı.
Ablam da Ekin de cok iyiler. Tüm uzakda merak içinde kalanlara en kısa sürede resimleri ulaştırıcaz, ama öncelikle her ikisi de cok saglılıklılar.
Sabah hafif bir heyecan oldu dogal olarak, bir de ameliyata gotururlerken (ablamı) gozleriniz doluyo, kotu oluyorsunuz. Bebis hemsirelerle gelip, igne yapılırken içinden insan kızıyo hemsirelere cunku bebiş aglıyo ve dayanamıyosunuz aglamasına:) suan biranonce kucagıma almak istiyorum, henuz sadece 1 opucuk kondurdum sapkasından...

haberler boyle, aksama gorusuruz resımler de konmus olur..

1 comment:

Melek said...

siz yanindayken ben burda ogün nasil calistim bilmiyorum heyecandan öldüm sezeryan nedir bilirim gerci artik eskisi gibi korkulacak birsey yok ama yinede cok korktum neyse ikiside saglikli hersey bitti taaa birdahaki ne kadar