Tuesday, April 14, 2009

Siirt











7 comments:

meryem said...

this is so peaceful-- where is this?
i like the inek

ozge said...

there is Siirt, east east of turkey

cagatay said...

turkiyenin gereksiz pek cok ilinden birisi, you'll see what is meant by peace if you live there :)

Figan said...

gereksiz gordugun su ilden cok daha cirkin bir Ankara'da yasiyoruz biz.

havasi kirli, suyu zehirli, yesili sifir, mavisi hic yok.........

cagatay said...

ben mi dedim ankaraya gelin diye, sen tutturdun ankara diye 2 yil once :) hem cok istiyorsan git siirte, defne de havasi temiz, suyu berrak, yesil mi yesil dag otlari arasinda, gok mavisini izleyerek buyur.

Figan said...

senin gibi dusunen devlet baba yerine, benim gibi hissiden bir devlet anlayisi olsaydi da keske, 30 yildir kan doktugu o topraklara sanayi, isletme, hizmet, okul, hastane goturseydi, bugun o pis buyuksehrin havasini soluyacagimiza belki de siirt'de yasiyor olacaktik.

kan dokmekle, ezbere milliyetcilik yapmakla bu isler olmuyor, ekonomi sadece istanbul, ankara, izmir, antalya vs... 5-10 sehirden olmaz, bu ulke 67 ilden ibaret.....

cagatay said...

Devleti en cok ben elestiririm, yine beni devlet baba yaptiniz. Size kalsa devrim yapalim oyle degistirelim herseyi. Ben diyorum ki oyle gokten zembille inmiyor sanayi, kultur. Once insanini anlamak gerekiyor. Gerektiginde milliyetciligini yapacaksin kafkasyada, gerektiginde musluman nufuzunu da kullanacaksin orta doguda, gerektiginde de batili kimligini de koyacaksin. Hukumet en cok milliyetcilikten taviz veriyor ben de ona soyleniyorum, o yuzden boyle milliyetci olmussun sen diyorsunuz.

Kimse kusura bakmasin hakkari, siirt sirnak'in benim gozumdeki degeri musul ve kerkuke yakinligindan ibaret. Ha geri kalan yerlere sanayi goturulsun tabii ama GAP gibi salak sacma tarim sanayisi degil. Adam gibi fabrika kurulsun.

Bu arada turkiye 67ilden ibaret degil, 81 olali bayaga oldu :) Iste bu kadar yakindan takip ediyoruz ulkeyi. Uzak kalanlara ve ezbere konusanlara duyrulur.