Tuesday, April 14, 2009

Siirt - daglar







3 comments:

cagatay said...

aslinda bazen su dag tas icin bu kadar kisinin olmesine gerek var mi diye dusunuyorum. ver siirti hakkari sirnaki, alsin ne yaparsin yapsin. diyarbakir bizde kalsin ama :)

ozge said...

sevgılı cagatay bu konulara ılgılısın ama malesef her anlamda uzakda kalmıssın. ordakı halkın toprak ısteme ayrılma gıbı bır derdı yok, tek dertlerı huzur ve medenıyetın onlara ulasması. kendı hayatlarını en az sehırdekı ınsanlar gıbı sorunsuz bır sekılde ıdame ettırebılmek. o kadar saf temız ve durust kı o koylerde yasayanlar onları kaybetmek - terore veya ayrılıkla - turkıyenın kayıbı olur. they only need cıvılızatıon&peace. sabah korucuyla askerle ya da eskıyayla uyanmak deıl layık olunan...

cagatay said...

saf degil demedim, durust degil demedim, ayrilmak istiyor da demedim. ama boyle cicek acmaz ot bitmez dagi napcaz onu bilmiyorum. hayvancilik mi? siniri da koruyamiyorsun daglar yuzunden. azcik asagidan gecseymis sinir, ya da azcik yukaridan daha iyi tam super olurmus. turkiyenin hangi iline hizmet gitmis ki buraya gitmiyor diye soyleniyorsun onu da anlamak zor. Uzakta kalmak bazi seyleri unutturmuyor, tam tersine farkli acidan bakmana yariyor. Sehitler olmez vatan bolunmezlerle, ozgurluk verelim hak verelim diyenlerden fakli dusuncelerin oluyor. 30 yildir sehitler olmedi(?) vatan bolunmedi. 200 yildir tanzimattan beri hak verdikce toprak kaybettin. Turkiyenin maddi manavi 30 yildir kaybettigi seyin, ileride buralari elinde tutmakla kazanacaklari yaninda ne olacagini dusunuyordum. Ben zaten gondermedim zannetmestim mesaji, gondermisim saat sabahin 5inde dusundugum seye bak. bir de "uzakda" kalmisim, iceride olup da "uzakta" kalan sensin. Bin kere soyledim yine soyleyecegim, dil dil dil. Anadilde egitim sart :)