Tuesday, May 27, 2008

Butun fotolardaki mekan secimi bana ait. sanatci ruhum kahretsin ....




3 comments:

Melek said...

bu evler benim cocuklugumda bir oda yada iki oda olarak kiraya verilirdi ortadaki boslugun ismini unuttum eskiden hanimlar otururlar kahve keyfi yaparlardi annemin lokantaci akrabasinin evi vardi onlar ailece otururlardi böyle bir ev onlarindi buralari cok iyi tanirim bize yakindi cebeciye yürüyerek buradan dogru giderdik hey gidi günler hey ah gencligim nerdesin ama restore edilmis cok daha güzel olmus bazi evler ozamanlar bile ön tarafi kücük lokanta yapmislardi. camlardan birbirini görürsün sokaklar o parlak sose taslariyla yapilmisti

Melek said...

bu evler benim cocuklugumda bir oda yada iki oda olarak kiraya verilirdi ortadaki boslugun ismini unuttum eskiden hanimlar otururlar kahve keyfi yaparlardi annemin lokantaci akrabasinin evi vardi onlar ailece otururlardi böyle bir ev onlarindi buralari cok iyi tanirim bize yakindi cebeciye yürüyerek buradan dogru giderdik hey gidi günler hey ah gencligim nerdesin ama restore edilmis cok daha güzel olmus bazi evler ozamanlar bile ön tarafi kücük lokanta yapmislardi. camlardan birbirini görürsün sokaklar o parlak sose taslariyla yapilmisti

Melek said...

bu evler benim cocuklugumda bir oda yada iki oda olarak kiraya verilirdi ortadaki boslugun ismini unuttum eskiden hanimlar otururlar kahve keyfi yaparlardi annemin lokantaci akrabasinin evi vardi onlar ailece otururlardi böyle bir ev onlarindi buralari cok iyi tanirim bize yakindi cebeciye yürüyerek buradan dogru giderdik hey gidi günler hey ah gencligim nerdesin ama restore edilmis cok daha güzel olmus bazi evler ozamanlar bile ön tarafi kücük lokanta yapmislardi. camlardan birbirini görürsün sokaklar o parlak sose taslariyla yapilmisti