Tuesday, May 27, 2008

Bir Izin biter, digerine gun sayilir....


2 comments:

Melek said...

dur daha sen ay sayacaksin ben hafta izinler biter ama hatiralar asla ve bizde onlarla gelecek izin zamanini bekleyecegiz bu kis yine ayarlayalim yine hep beraber olalim bu sefer bidikda büyümüs olur onuda aliriz gezeriz gerci o pek arabada oturan tip degil ama olsun ben bu kis izinini hic unutamadim böyle haylaz bir izin hic yapmamistim belki ondan sonra kaleyi gezeriz kalenin icinde restoran varmis kac senedir nasip olmadi birde ankarayi bu yasimda kaleden seyredeyim cocuklugumuzda oralarda oynardik yakininda müze vardi gelenleri yolu tarif ederdik dayinin sayesinde hic kiz cocugu gibi büyümedim haylazin seytanin tekiydim zaten bana melek degil seytan cekici derlerdi
anilar yine gözlerimde canlandilar
hayatimin romanini yazayim.

cagatay said...

yahu yil oldu be, bir resim koy artik. aynalara mi kustun noldu ?