Wednesday, September 12, 2007

Dubai `den son durum

1) Yegenimi cok ozledim, yeni resimleri bitirdi beni
2) annemi de cok ozledim. her aksam eve geldigimde, onun dubaiye gelip bana yemek yapicagi ve beraber yiyecegimiz gunleri dusunuyorum. valla aksam benim eve gelmemi beklerken gun icinde greens sokaklarinda super ingilizcesiyle yasadigi maceralari bana anlatacagi aksamlari kafamda kuruyorum. uff ya onun tertip ve duzenini cok ozluyorum.
3) yarin holly mubarek ramadan bayram. aya bakmislar, gormusler. bir riveyate gore calisma saatlerimiz oglen 2 de paydos seklinde, ben inanamiyorum yaa, kesin ben dahil deilimdir o staffa. /ramazanla ilgili bir anektodum var simdiden, Ilk is programini veririken ramazan bayramini hic hesaba katmamisim, ikinci revizede ohh koydum bayramlari iste tamam oldu derken sadece 2007 yilina koyup, 2008 yilinda da devam edicek projemize bu mubarek gunleri tatil gunu gostermemisim. programi onaylayan adam, artik sonunda bana gayet ciddi bir sekilde sen muslumanmisin gibi bir soru sorma ihtiyaci duymustu.
4)isler cok yolunda, cok keyif alarak calisiyorum ve karsiliginda cok guzel seyler duyuyorum hem consultantantan hem de bizden. bir progress raporlari hazirliyorum kapis kapis valla, cok satiyo:)
5)Diger ozledim diye belirtmedigim insanlari da cok ozledim...
...

4 comments:

Melek said...

insanin tek özlemini cekttigi kisi nedense anne oluyor anneler ablam gibi olmasa bile. defne su sever hanimefendiyi hepimiz özlüyoruz onu basa koy
senin basarilarina seviniyorum en azindan disaridasin ama karsiligini aliyorsun yinede derim zamani fazla uzatma döööön
öptüm

esra said...

beni de ozleee ozgeeee.
ben de uzaktayim
hem senden
hem annemden
hem yegenlerimden..

ozge said...

esra?? sevdiklerinden uzaklarda olan bir esra tanimiyorum

unique said...

hehehehe
ozgeciiiim, o esra benim ev arkadasim olan esra, ama comment'i birakan benim.. bir sekil account'lar birbirine karismis anlasilan :)))
kusura bakma :)

beni ozle yani sen :))