Saturday, September 1, 2007

Biraz Dubai resmi

Buddha heykeli


Corba (Masuni)

Biraz Dubai resmine ne dersiniz, cok sevdigimden deil ama yasiyorum - hayattim anlaminda...


Calismadigim (daha turkcesi isten resmen kactigim) nadir cumalardan birinde, gune lubnan restoraninda satafatli bir kahvalti ile basladik. Uzun suredir yedigim tek dogru duzgun yemek oldu. Gun zaten surekli yiyerek ve icerek devam etti:) lubnan restoraninda sarma yapildigini su zamana kadar ogrenememisim, onume gelince mest oldum. oldukca lezzetli idi.


Gun boyunca madinat jumeriah, ve burj ul arab civarinda idik. aksam su meshur buddha bari bir de biz gorelim dedik. Chill-out muzikler tam benlik, hemen ny-paris edition buddha bar VIII cdsini de alip kolleksiyonu zenginlestirdik. henuz dinleme firsatim olmadi ama eminimki digerleri kadar iyidir. bir de ne oldugunu bilmedigim bir corba soyledim, fena deil... ama bir dahaki sefer, comelerek yenen ve geysa kiyafetli kadinlarin servis yaptigi kucuk bolmelerden reservasyon yaptirmanin, cok daha eglenceli olacagina karar verdik. Bir dahaki sefer artik...

No comments: