Thursday, June 21, 2007

Dunya Kcukk

Tam onumde oturan ODTU`de statik dersini aldigim Can hocam. Cocuklar Statik cok kolay, cok kolay derdi can hoca her dersten sonra, sonra donem sonumda kendimi dersten kalan azinlik icin de bulmusdum:) dubai`de 4 yil sonra ayni ofiste ayni proje icin calisirken bulunca insan kendini, dunya ne kadar kucuk diyor. Can hoca hala guleryuzlu, ve esprili. Her iki ekip : 1-Can hocanin ekibi projeciler, 2-biz de planlamacilar, o gece cooook uzun calismis idik. Boyle yogun ama keyifli bir calisma sonrasinda cekildi foto. Cok yorgun ve dagitmis bir ana denk gelse de, keyifli calismanin anisina koymak geldi icimden resmi.

Can Hoca`ya `hocam hala statikten kalan oluyo mu diye soruyorum, ee elbet birileri kalmak zorunda diyor gulerek:)` (statik bu arada gercekten cok kolay, basic bir ders)

Ofisimizin Şıklığına da dikkatizi cekerim. Kotu haber 15-20 gune santiyeye gecicez, uff igrenc konteynerlaarr.

To be continued...

1 comment:

unique said...

"Hocam" mi diyorsun hala cidden? Cok enteresan olmali. Ayrica neden kendisi akademiyi birakip, pratige gecmis; bir muhabbet gecerse sorabilir misin? Istersen referans da goster beni, bir hata yapiyorsak soylesin bastan :))) Statik dersinde cok yardimci olamamisti ama belki burda olur :) Ahh statik ahh, finalde toparlamasaydim ben de ozgenin azinligindandim, kil payi kurtardim...