Tuesday, June 26, 2007

Ev-Ofis

2.kat!, asansorde birinin pesine takilip yanlis katta indigim oldu. Hatta bir aksam eve giricem diye yanlis kapinin kilidini zorladigimi farkettim. Baska vukuatlarim da oldu. En son bana yanlis anahtar vermissiniz diye personel sefini arayinca, adamcagiz senin evin kapisina carpi (X)koycam Ozge dedi:)
yuruuyoooruzz..

Evimizin sokagi 2 dkka sonra bu caddeye cikiyor. Dumduz gidince su gorunen disi camli bina bizim ofis binasinin yanidir.


Kaldigim ve calistigim yerin resmini koymanin zamani geldi. Evle-is arasi yuruyerek gidip geliyorum, 15min. hem yuruyus hem de biraz kemiklerim isiniyo, klima sacmaligi yuzunden butun gun usuyerek aci cekiyorum. herneyse, kaldigim ev The Greens, adina layik yemyesil bir semt. Guzel ve pahali bir semt oldugu soyleniyor. Buna paralel, sokakta yururken gordugunuz insanlarda guzel oluyo tabi.. En ustte de is yeri binasinin resmi mevcut. Ofiste calismak guzel bir duyguymus, sabah asansorde takim elbiseli beyler, sik giyimli bayanlar gorerek , guzel ofis binalarinda insanin ici aciliyomus calisirken. Musavirimiz her haftalik progress toplantisindan sonra, `see you on site` diye iyi dileklerini dile getiriyolar. Benim istedigim en son sey bu olsa da.. Ofisin arka manzarasinda golf sahasi var, bi ara da onun fotolarini koyarim. Allahin colunu nasil yesillendirmisler, daha dogrusu cim ustu palmiyelemisler. e guzel olmasina guzel ama kozyatagindaki camdan disari baktiginizda gordugunuz gur yesillik bilee ebnce daha guzel.

1 comment:

cagatay said...

bu klima sacmaligi burada da var
60Fa yani 15-16 derece arasinda bir seye ayarliyorlar. Donuyorum, disarida 40 derece hava var ben yorganla yatiyorum, uzerimde polarla dolasiyorum. Adamlar yakit kullaniyor her bir sey icin, PETROL PETROL. Sokaktaki yapraklari supurecekler, petrolle calisan sacma sapan bir makine var supurge gibi, evi isatacaklar petrol, cok cok salak diyecegim, garip diyecegim, ne biyecegimi bilemeyecegim.