Wednesday, June 10, 2009

temızlık dolu bır gun gecırmıs yegenım

11 comments:

Melek said...

özgem bir seni cok seviyorum dedirtememissin ama cocuk cok mesgul temizlik yapiyor ablamin yaninda kaldigi belli yemek yapmayida bizden iyi ögrenirse sasmam

cagatay said...

aynaya carpmislar yav. yalniz defne cok super olmus, tam yemelik isirmalik.

ozge said...

aynaya carpan okuldan cıkan ve bırbırlerıyle ıtıse kakısa sokakda yuruyen serserı kucuk bebeler. ğark halındeyken geldı ıtler kırdı camı. tabıı ben de kulagından tutup annesıne babasına goturmedım.

cagatay said...

iyi yapmissin bosver, bir ton sopa yerdi simdi velet. bizim adi lazim olmayan komsulardan birinin arabasinin uzerine beni yika demistim babamdan yemedigim soz kalmamisti. kulagimi da cekmisti sanirim. komsuda bok var sanki niye soyluyor anlamam. gelip babama sikayet edene kadar yikasana arabani :)

Die Powerlocke said...

o komsuda ne komsuymus yahu onun icin sikayet olurmu arabanin incilerimi dökülmüs sonradan görme ay ben böyle seylere üstünden senelerde gecse cok kiziyorum simdi bile bilsem o insani satasirim ve bunun icinde bana ... melek diyorlar
desinler yinede degisemem

Melek said...

7

ozge said...

7 ??? seven? sieben??

Melek said...

özge ben adimi yazayim derken karistirdim yukaridaki yaziyi siliver yavrum

Melek said...

ay canim sen orda misin canim yavrum

ozge said...

burdayım :))) calısıyoruz guya:)

Melek said...

ya ben bütün sayfalari karistirdim kizlarda yok msn i acayim dedim baska seyler cikti amaili okudunmu