Friday, February 20, 2009

Çiçeklerim:)


Sarı çiçekler patronumdan, e kırmızı güller malum...

7 comments:

Melek said...

beyazlar kimden beyazin anlami baris ve masumiyet
nisanda geldigimde bir hafta sonu yemege gidelim hep beraber olmazsa ayin 25i enistenin dogum günü bahanesi olup cümbür cemaat yemege ne dersin yani tanismis oluruz cok merak ediyorum bilirsin teyzen merakli melektir yine düsün ya hep ya ücümüz muhakkak öptüm
dogum günün tekrar kutlu olsun nice mutlu yillara

ozge said...

tesekkur ederım teyzecım.. tabıkı gideriz yemege, tanısıırız.Nisan a da bisey kalmadı zaten..

cagatay said...

ya patron sana niye cicek aliyor ki ? hem de kocaman, garip geldi bana.

ozge said...

biz cok medeni bir sirketiz de o yuzden cagataycım, normalde ailesini arayıp tesekkur de ederler patronlar iş hayatının incelikleri:)

meryem said...

hikaye, yaziyor sana ben soyleyim bak, is hayatinin incelikleriymis.

cagatay said...

Meryemin bilgisayarindan yazmistim bir ustteki yorumu, ben catay :)

Melek said...

ya ben face midir nedir oraya girmesini bilmiyorum seninde cok güzel resimlerin var burcu arada sirada sadece hizli gösteriyor burayada koyarmisin öptüm