Saturday, April 26, 2008

Snoopy Island








Dubai `e 2 saat uzaklikdaki Fujeirah emirliginde (Umman` a cok yakin olmasi nedeniyle daglik bir bolge) daha once duymus oldugumuz Snoopy Island`a geldik. Sekil itibariyle Snoopy`ye benzetmis birileri. Asil esprisi, bu kayalik adanin etrafinda yuzmek gercekden cok cok cok keyifli. Sebep, gozlukle daldigimda daha once gormedim canlilikda renkli baliklarin olmasi. Cok entrasan cok guzel baliklar vardi. Turunce kuyruklu, masmavi cizgili baliklar ve tek tuk deil, abartmiyorum karinca yuvasi gibi. `Occasionally turtles&baby sharks` da goruluyo imis, ama bana ras gelmedi. Bahtsiz ben, deniz anasi tarafindan carpildim. umarim iz kalmaz:(((
Haftaya tekrar gitmek istiyorum, cok sevdim ben burayi.

6 comments:

cagatay said...

ojelerin cok guzelmis abla :)
boyle geziyorsun ya cok seviniyorum senin adina.

unique said...

ohhhh cok gusel gorunuyor gercekten..

meryem said...

you have good taste in nails. i like the color :) :)

Figan said...

ben de biz buralari hic gormedik diyordum, ama kayboldugumuz gece bayagi bir yaklasmistik aslinda Umman'a :) yoksa Yemen miydi ?

Figan said...

ben dalisa gittigim zamanlardan hatirladigim, su altinin dogasinin misir, kizildeniz vs.. guney arap bolgelerinde hic bozulmadigi ve ciplak gozle bile cok net ve rengarenk gorunebildigi...araplar bu konuda gercekten cok hassas davraniyorlar ve ozellikle kizildeniz'de dalan her turist kafilesi ile birlikte daliyorlar ki, denizden bir sey yurutmesinler diye.

Figan said...

deniz anasi varsa, ben suyun temizliginden suphe ederim???