Tuesday, October 23, 2007

26Eyl-22Ekim Defnos Dubai Guncesi

-Cumcuri
-Rissotto
-Cho Cho
-Lucaas
-Al-Sharja – Hep Sol ( komsu emirlik)
-Dusittir Dubai
-Don’t Panic, it`s Organic
-Maaam, may I help you maaam
-Sinekli Otel
-Teyze Pocasi , Anne pirasasi
-Dadadadadadadaaaaaaaaaaaaaaaa
-Ilk dis + son hafta ikinci Dis
-Cinnabon bon bon
-Taksit taksit uyku
-Ruscuk
-Jumeriah Beach, jumeriah Road, Madinat jumeirah
-aksamlari Carriobou Koffi (Aci kahve + internet )
-SPAcilar (her aksam annesiyle ozel spa treatmentlari)
-Flipinli

6 comments:

Melek said...

burasinda artik resim göremiyecekmiyiz dadadaaa ,lukas ne oldugunu biliyorumda cho cho nedir bilmiyorum anneside bunu yazmis neyse aralikta ögrenirim
disleri sana kismet oldu ben bekledim olmadi olsun insallah ilk adimida ben ordayken atar eni cooook öpüyorum canim benim

ozge said...

bilmem ki artik bir daha keyfim nesem ne zaman yerine gelirse, aralikda bol bol resim olur ama ona eminim:)

unique said...

oyle guselbir duygu ki, dimi ozge, hayatimizi renklendiriyorlar.. oyle "o yoksa ben de mutsuzum" demek yok ama.. o hep var artik hayatinda, onun biricik teyzesisin sen dimi ;)))) Resimler daha cok olsun burada, zaman daha cabuk gecsin.. Yilbasi olsun, yegenler gorulsun :)))

Aziz Sever said...

Hangi dilde yazdin Ozge bunlari yahu

Figan said...

bizimm ucumuzun gelistirdigi (dogaclama da diyebiliriz :) bisey... bizimle olmayan anlamaz tabii

Figan said...

yasayan bilir bunu :)