Sunday, May 6, 2007

Tatil tadinda


Burda deniz sezonu baslayali cok oldu aslinda, biz biraz gec yakalayabildik. Haziran ayindan itibaren evden disari cikamicak olacagimizi dusunursek, denizde gecirebilecegimiz sayili haftamiz kalmis demektir. Resimlerde gorunen ve Sealine dedikleri guzel bir tesis yapilmis yuzmek isteyenler icin. Bir palmiye golgesinde haftasonu tatilimizi dinlenerek, yuzerek gecirmis olduk. Cimler bittiginde kumsal ve deniz basliyor. Kumsal bildigimiz col kumu, oyle cakil deil elbet. Iceride arap yerlisi cok az dogal olarak, biz gurbetciler ve ingiliz efendiler cogunlukta. Cimlere serildik. Cocuklu aileler icin inanilmaz guzel bir acik alan oldugunu dusunuyorum. Defnenin bi kamyon dolusu oyuncaklarini yig palmiyenin altina, sonra sal cimlere, dolansin, hoplasin - ziplasin, sevecegi kediler de cimlerde keyif yapiyor bizimle birlikte  Olurda birgun ziyaretime gelirse ufakligim, palmiyeler + gozlerini yakacak tuzlu ama ilik deniz onu bekliyor bu da altinda yatmakta oldugum palmiyedir.

4 comments:

cagatay said...

zis is hilarious :)
maybe i should move there ?

ozge said...
This comment has been removed by the author.
ozge said...

:) you should indeed just to see your sista, for nothing else! Besides, nothing as beatiful as it seems:(

Melek said...

benim ing o kadar iyi degiltürkce yazin
özgem sen calisiyormusun yoksa geziyormusun oralar harika yerler keske sen oradayken oralara gelebilme zamanim olsaydi paran yok zamanin var paran var zamanin yok ne istir ben anlayamadim ama emekliye ayrilinca gezicem sihhatim yerinde olursa neyse dubai icin izinimi simdiden ayarladim alabilecegim tabi sen su koyverip baska yerlere gitmezsen